كود تحويل فلوس فودافون كاش من رقم لرقم| اكواد فودافون كاش - معلومة سريعة

أهم التدوينات

الثلاثاء، 13 ديسمبر 2022

كود تحويل فلوس فودافون كاش من رقم لرقم| اكواد فودافون كاش

لو عايز تفعل فودا فون كاش أو تعرف إن خطك عليه فودافون كاش ولا لأ؟ وإزاي إن إنت تنشأ الرقم السري وإزاي تحول فلوس لأي رقم، وإزاي تستعلم عن المبلغ الموجود في محفظتك؟ هجاوب على كل الأسئلة دي من خلال المقالة.

مفيش شك دلوقتي إن خدمة فودافون كاش تعتبر من أفضل وأسرع الخدمات اللي ممكن نستقبل من خلالها فلوس أو نحول فلوس أو حتى ندفع فواتير أو نتبرع بيها أو نعمل أي حاجة.

كل ده لازم يكون معاك أكواد تحفظها أو تسجلها عندك عشان تقدر تستفاد من الخدمات اللي بتقدمها فودافون كاش

 في البداية كده لو إنت أصلا عايز تعمل فودافون كاش أو إنت مش مفعل الخدمة دي، ف أنت بتروح تشتري خط فودافون من أي فرع وإنت بتشتريه أصلا المندوب في الفرع بيقول لك لو إنت عايز تفعل خدمة فودافون كاش على الخط ولا لأ، لو في الحالة دي إنت عايز تفعلها بتقوله فعلها، فيبدأ إن هو يفعلها لك على طول.

كود تحويل فلوس فودافون كاش من رقم لرقم  اكواد فودافون كاش

تحويل فلوس فودافون كاش من رقم لرقم

من أهم الميزات التي تقدمها خدمة فودافون كاش هي تحويل فلوس فودافون كاش من رقم لرقم وهذا من خلال الذهاب إلى سوبر ماركت أو كشك بقالة لديه الخدمة لتنفيذ طلبك، أو من خلال كود تحويل فلوس فودافون كاش من رقم لرقم وهو *9*7# (نجمه تسعه نجمة سبعة شباك) وتتابع الخطوات لكي تتم عملية تحويل فلوس عن طريق فودافون كاش، ولا يتم خصم أي رسوم أثناء التحويل.

كود استعلام محفظة فودافون كاش

كما يمكنك معرفة استعلام محفظه فودافون كاش من خلال كتابة كود استعلام محفظة فودافون كاش *9*13# (نجمه تسعه نجمة ثلاثة عشر شباك) يتم من خلال هذا الكود معرفة الرصيد في محفظتك إذا تم إرسال أو شحن أي مبلغ على محفظتك.


طريقة الدفع اونلاين بفودافون كاش

ازاي ادفع اونلاين بفودافون كاش، من خلال الاتصال بكود *9# (نجمه تسعه شباك) ستظهر لك هذه الصورة

ازاي ادفع اونلاين بفودافون كاش

ثم تتابع بعدها الخطوات سواء تحويل الأموال أو شحن ودفع فاتورة معينة أو الدفع أونلاين بفودافون كاش.

شحن محفظة فودافون كاش من الفيزا

يمكنك شحن محفظة فودافون كاش من الفيزا من خلال تحميل تطبيق (انا فودافون) وإنشاء حساب باستخدام رقم هاتفك المسجل بمحفظة فودافون كاش، ثم الدخول على الصفحة الرئيسية والضغط على (فودافون كاش) ثم (ايداع بالكارت) وإدخال رقم المحفظة والمبلغ المراد إيداعه بشرط أن يكون المبلغ المراد إيداعة موجود بالفيزا كاملا وادخال بيانات الفيزا والضغط على ايداع.


أو من خلال طريقة أخرى وهي ماكينات ATM التي تدعم فودافون كاش مثل بنك مصر والقاهرة والاسكندرية والأهلي ..ألخ-


قم بتدخيل الفيزا في ماكينة الصراف - تحديد خيار الخدمات النقدية - محفظة الهاتف المحمول - خدمة الإيداع للمحفظة - ادخال رقم الهاتف الخاص بالمحفظة التي تريد الإيداع بها - ادخال الرقم السري الخاص بمحفظتك - ادخال قيمة المبلغ المراد تحويله للمحفظة - الضغط على ايداع.


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad